niedziela, 12 czerwca 2016


     Cześć! :)  
Na początku się przedstawię. Mam na imię Kaśka, 21 lat. Interesuję się sportem, zdrowym stylem życia, modą, fotografią i wieloma innymi rzeczami. Na co dzień pracuje w dyskoncie odzieżowym, a blog będzie o tematyce modowej. Pojawią się stylizacje związane z ubraniami, torebkami,butami, biżuterią zakupioną właśnie w dyskontach odzieżowych w  innych niż, w tych , w których pracuje. Pojawią się także posty o życiu, zdrowiu, sporcie oraz urodzie. Stawiam pierwsze kroki na blogu i mam nadzieję że się spodoba. Przejrzałam internet i wiem jak bardzo dużo blogów o tematyce modowej, dużo jest także stylizacji bardzo drogich, dostępnych w sieciówkach nie na każdą kieszeń. Widząc jak tłumy ludzi ubiera się na dyskontach w różnych przedziałach wiekowych postanowiłam że założę taką stronę i pokażę jak bardzo fajnie, modnie, wygodnie można się ubrać na lumpeksach. Dyskonty są dla ludzi, niektórzy się wstydzą tego że muszą kupować ubrania używane a niektórzy nie. Nie ma się co wstydzić dyskonty rządzą ! :)

                                                        Serdecznie zapraszam na mój blog ! :)
 

Moje pierwsze stylizacje to dwie sukienki zakupione w dyskoncie jedna za 14 zł, druga z tego co pamiętam to kosztowała 5 zł.  Mam nadzieję że sukienki przypadną Wam do gustu.


                                      

                               


                              

                         

                                  



                            

         
                                 


                    


                             


                             

                               

                             


                          



                          

                                                  


6 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz ;) ekstra, że będziesz przedstawiać ubrania z lumpeksów ;) brakowało mi takiego bloga, na pewno będę zaglądać :) powodzenia kochana ! :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) również będę zaglądać na Twojego bloga :*

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się sukienka w kratkę,ale inne też są urocze

    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię trafiać na ciuchowe okazje. :) Obie sukienki bardzo ładne.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka w kratkę idealna <3

    brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń